tiistai 31. joulukuuta 2013

That 70's Dress & Versa

Sain kuin sainkin jouluaattoon mennessä tämän vuoden KyJyn kunnialla päätökseen eli kaikki 20 työtä tuli valmiiksi. Ja huomasinpa, että joku palkintokin on omalle kohdalle sattunut, mikä on aika huippua! Olen myös itse palkinnon luvannut tehdä ja olen sen arponutkin, nyt vaan odotellaan, että tiedot kulkee eteenpäin. :)

Tässä muutama valmistunut KyJy, molemmat tyttärelle. Kuvat on heikonpuoleisia, kun ulkona oli liian kylmä ja sisällä liian pimeää. :D

KyJy #8: That 70's Dress
Koko: 3, 5-6 pituus
Lanka: Novita Nalle ja Vuorelma Veto
Puikkokoko: 4mm



KyJy #11: Versa
Koko: 2, 4-5 pituus
Lanka: Novita Usva
Puikkokoko: 6mm




 Hyvää Uutta Vuotta jokaiselle !


5 kommenttia:

  1. Aivan ihanat mekot! Tuo Novita Usva ei ole aiemmin minua yhtään kiinnostanut, mutta noiden kuvien jälkeen kyllä!
    Ostin blogisi innoittamana Small Things Romperin ohjeen, vähän pelottaa, että saakohan ohjeesta selvän, mutta pakko on yrittää, kun olen sinun haalareitasi niin ihaillut.

    VastaaPoista
  2. Heippa! Niin hirveän tohinan keskellä pakkasin voittamasi sukkalankapaketin ( vähän suureellinen nimi tuo paketti niille langoille), että unohdin kokonaan paketista kortin. Mutta eiköhän tuon paketin arvoitus olisi joka tapauksessa selvinnyt kun nimesi näkyy KyJy-blogissa palkinnon saajana. Ostin langat jo aikaa sitten, sen takia väri/laatumieltymyksiä en kurkkinut ollenkaan blogistasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kivaa, epäilinkin että se on varmaan juuri tämä paketti joka odottelee jo smart postissa (eilen sain saapumisviestin) ja hetken mietin, että mitähän mä nyt taas oon tilannut. :D Pitää käydä hakemassa se pois sieltä. :) Kiitos paljon.

      Poista
  3. http://drawemen.blogspot.fi/2014/01/sinulle-on-postia.html

    Tyytyväinen uuden pipon omistaja kiittää! :)

    VastaaPoista

Kivat kommentit ilahduttavat aina!